Friday, January 7, 2011

今天,11年的第七天

昨晚的心情蛮好的,80%。因此,早上醒来的时候,心情也很好!不懂事不是这原因,所以也特别早地自然醒,6点就醒了!(闹钟6点半)

上学~~~ 穿着新衣上学,大家都说好看!开心!讲师没来,所以拿出正在的一本书来读。我觉得这是我这样的人一定要读的书---《一个人的老后(男人版)》。这本书讲的是老了以后一个人的生活。但是我还看没有完,不能写出详细的内容。(也有女人版)

过后我就和昨天刚认识的帅哥一起去唱K!哈哈!满爽的!很喜欢他唱的《唯独你是不可取代》。唱得非常有feel。一去到那里,原本说不要去的朋友(介绍帅哥给我认识的人)也去了。他唱了首《电灯胆》,说是常给我们听的。。。特别送给我。。。哈哈!笑死我了!不过因为他唱了这首歌,我就爱上了!我对这首歌爱得不能自拔。太好听了!唱K后我们就去吃午餐。谈了谈,我们就各自带着愉快的心情回家咯!

回家后,休息、晚餐、洗衣、冲凉、刷牙洗脸、写blog、聊天。。。过了我11年的第七天

9 comments:

gobn888 said...

ha ha...i am back!
next time go sing K can invite me also o..even though i am not very good in singing~ and i am not as handsome as your friends too~ lol

色盲画家 said...

Hello Mama~~~ Welcome back to Malaysia!

U are handsome also ma... ^^ erm... btw, my singing skill not good too.. hohoho....

Where r u from? next time can go sing K together if u near me... ^^

gobn888 said...

ha ha ha ha...
if i am considered as handsome, then all guys on this earth would be...super duper handsome dy!
I am from kedah Sg petani :)

色盲画家 said...

Haha.... saw your FB pics d... really feel tht u are handsome de... hehe...

Chris said...

我也很久没唱k了..

色盲画家 said...

Chirs,有机会一起去唱吧!

Unknown said...

呵呵... 我也要唱K... 不过,就像MAMA说的,我也不帅...
想想,我好像已经有两个月,没去唱K了...
夜鬼的声音好不好听,见仁见智了...lol

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
gobn888 said...

lets go lets go!!!!!!